Mina andra sidor

Bara så ni vet så har jag andra sidor också. Om nu någon mot förmodan har missat att jag gillar party, män och vin så kommer här ett litet bildbevis från min underbara sommar i Skåne.
Om vi hade roligt? Ja, gissa????

Denna fantastiska sommar verkar ha en tendens att hålla i sig och det är med glädje jag konstaterar att det finns en man som numera håller reda på bysten. Även han dök upp i Skåne och återigen verkar detta landskap på något sätt hela tiden drabba mig och skänka mig glädje. Hur ska detta sluta?





Imorgon roddar jag mot Ängelholm och det är med en outröttlig entusiasm jag intalar mig att jag ska köra rätt - utan gps! Skam den som ger sig.
Önskar alla en trevlig helg och kanske någon har nappat på en ny tatuering av något slag....

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback