Slagfärdig

Jag har spelat golf i helgen!!!??? Det var till och med riktigt roligt. Anledningen var från början att jag gärna ville kolla in min nya kärleks sving. Det är faktiskt viktiga saker vi snackar här. Jag är mycket nöjd med svingen, den var perfekt. Han sköt på bra med höfterna och jag kunde skönja fotbollslåren under byxorna i backsvingen.
So lovely!
Mitt eget golfspel har sett både betydligt sämre och bättre ut. När Bigga Berthan och jag synkar, då blir det bra och långa slag. Visst hade man tjänat på att träna lite mer puttar i sina dagar men det är ju de långa slagen med lite kraft i som är det roliga. Puttar, det är lite för bögigt för min smak...

Fick ett mail från vänninan som följer med i nyhetsbruset som tur är, för jag är totalt värdelös på att orka hålla mig uppdaterad på de senaste nyheterna. Har fullt upp med mig själv, mat, god dryck och kärlek. Lite hund får vi klämma in där också...
Följande mail damp ner imorse:

Har du hört det nya?? Rattrunk, det är när man kör och onanerar. Polisen tog
en Holländare utanför Borås som körde konstigt, det visade sig att han satt
och onanerade. Han fortsatte med det även när Polisen förhörde honom.

Osökt börjar ju tankarna mala, vad heter det om en tjej hade gjort motsvarande: Rattpull?
Vad kan det kallas när man onanerar under polisförhör? Runksnack?
Vidare undrar jag om ett vanligt hederligt nyp i bilen kan det kallas sätesbjudning?

Kanske skulle jag tjäna på att koncentrera mig lite på jobbet nu...

Ha en underbar måndag och nu är det riktigt höstrusk ute. Skönt och vemodigt på en och samma gång.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ymmot

Så var det dags igen ! Skummar igenom några av dina inlägg o konstaterar ganska snabbt att man knappt vågar sig ut varken på vägarna eller gångbanorna. Tur att man bor där man gör ! Fullt upp ser det ut som ? Ska iväg så detta blir ett kort inlägg, men sköter väl åtagandet någorlunda? Verkar inte vara så många andra du fått till att lova detta ! Som sagt ha de gott o hoppas att han med skägget eller om det var Eddie the eagle som skulle hålla koll på dig sköter sig . Ha de Ymmot !

2009-09-29 @ 16:18:14
Postat av: Anonym

Skönt ändå att du fortsätter att hålla koll på mig...Som du förstår kräver det emellanå sin man, med eller utan skägg. Hoppas du har det bra och ska du på grisfest den 24 oktober på Gästis är det förfest hos mig. Tala om om du kommer och hur många ni isåfall är! Kram

2009-09-30 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback