Lugna måndagen

Jaha, då var man på plats på Malmökontoret igen och det var riktigt kul att landa här idag. Alla var så glada att se mig (tror och intalar jag mig iallafall).
Körde inte fel på vägen ner - mer än lite då...

Däremot lyckades jag återigen i lördags när jag skulle hem från Ängelholm att dras mot den där förbannade Hallandsåsen igen. Men nu var jag fiffig och vände i tid så Kvibille fick härmed klara sig utan mig!

Denna veckan ska jag bo fantastiskt vackert mitt ute på den skånska myllan i ett av de vackraste hus och läge jag sett. Har lovat mig själv långa hälsosamma promenader varje kväll och kanske hittar jag min egen drömkåk till salu. Med utsikt över havet tänker jag läppja på ett gott glas vin och njuta av allt underbart som lilla jag får vara med om. Känner redan nu hur inspirationen kommer att flöda och kanske kommer det att födas ännu en liten Fröding under veckan.

Humöret är stabilt och jag känner mig faktiskt riktigt harmonisk och tänker rida på den vågen så länge det bara går! Vips hamnar man i en ägglossning och lite PMS och så var det goda humöret åt helvete.

Publicerar ett litet roligt mail jag fick idag och mitt hjärta blöder.

Ha en fin kväll alla goa människor!



Berömd skådespelare död i svininfluensa.

 




Och vi vet ju alla vem som smittade honom.


Kommentarer
Postat av: Ymmot

Hej igen ! Som lovat inne o kollar vad du lyckas få ur dig o ner här o som vanligt är det ju MASSOR ! Hur f-n ska man hinna med att kommentera allt ! Men vad jag kan förstå så verkar du ha det ganska bra , eller ? Måste ju min vana trogen lämna några små kommentarer . O vad ska man då välja ut i denna mångfald? När du nu är ute på dina villfärder i bil så kanske man ska passa på o beställa ost från det där stället du verkar passera så ofta.Fanns något någonstans om "andra sidan" finns det något sådant på det som är runt? " Nisse spring in o ställ dig i hörnet , sa ju Lindeman ". Går det att beställa ett föredrag om vadsomhelst? Ordspråk : Den som väntar på något gott , kan gott vänta. O till sist telefonskräck vilket hemskt ord det måste vara för många ?! På det stora hela verkar det vara bra med dig o förstår att varken han där uppe eller jag behöver vara oroliga om vi inte hinner hålla "koll" på dig . Ha de bra o sköt om dig ! // Ymmot

2009-09-08 @ 16:59:56
Postat av: Anonym

Kära Ymmot, du har helt rätt - jag mår finfint.

Det hoppas jag att även du gör, för det är du värd!

Men du - håll gärna lite koll på mig, du vet allt kan ju hända...

Kram

2009-09-08 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback