Ont...

Shit, shit, shit - jag har sååååå ont i min hals...
Jag är i särklass det mest gnälliga som finns när jag är sjuk. Ångrar nästan att jag inte smuttade på spolarvätskan igår, kunde kanske ha hjälpt.
Har proppat i mig halstabletter hela dagen, sprängfyllda med artificiellt socker, med andra ord sötningsmedel. Förmodligen står det då klart hur magen beter sig efter ett kraftigt överdoserande...är väldigt glad att jag i dag sitter instängd på ett eget kontor. Dock hade jag önskat en något bättre ventilation, främst gällande utsuget...
Inte så kvinnligt men jag är inte bara kvinna, mamma, VD, hundägare, älskarinna, utan även en simpel människa av enkel börd.

Nej, nu till lite trevligare saker. Oavsett hur jag mår så är jag alltid redo att äta något gott. Just idag är jag vrålsugen på chokladtoppar (igen). Drog ett bra lass förra veckan men lite hårt vispad äggvita omsvept av ett tunt lager choklad, vilandes på en liten platta av kex, kan väl för fasen inte vara så farligt?

Har inte ätit bröd på ett tag och det ska villigt erkännas att lite varm chokladmjölk och lite goda limpmackor att doppa däri hade suttit som en smäck. Allt som jag gillar är så satans onyttigt!
Får ta mig en funderare på vägen hem och försöka intala mig att salladen som är kvar sedan igår är ju skitgod...bläh...

Ha en trevlig kväll. Själv ska jag även ikväll ligga i soffan och kura efter hundpromenaden och jag ska tycka synd om mig själv - hela kvällen, så det så!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback