Telefonsup-ort

Nej, jag har faktiskt inte varit bakfull sedan jag skrev sist men visst det blev sent. Jag är bara bäst på att festa! Varför kan jag inte få in i min skalle att folk kan ha roligt UTAN min närvaro och festen tar INTE slut för att jag går hem tidigt. Det sista vet jag ju faktiskt inget om egentligen eftersom det aldrig hänt...

En sak är dock åter konstaterad, att av en stor konjak eller flera mindre konjagare blir man väldigt sjuk...
Min bakfylla är så rolig att den ligger och lurar fram till eftermiddagen. Runt 16-tiden slår den till med full kraft!
Då har den ruvat i flera timmar och kör igång den stora centrifugen i magen. Jag är en mästare på att köra Gustavsbergsbussen!

Veckan är otroligt välfylld med aktiviteter och det innebär inte många tillfällen till synd. Kan ju vara bra för denna sargade kropp att få ta igen sig med lite hederligt arbete ibland. Enda skuggan på min redan molniga himmel är Telenor - äckliga, vidriga Telenor som fortsätter att terrorisera mig med fakturor. Igår fick jag ett utbrott av en karaktär som inte så ofta kan kopplas ihop med mig. Jag var så arg så de fick byta personal under samtalets gång. Nu har ärendet rullat i 2 månader och det senaste beskedet är att mitt ärende ligger på bedrägeriavdelningen men jag måste skicka in min namnunderskrift!!!! Tänk att ingen kunde upplyst mig om det tidigare? Så fasen heller att jag tänker skicka in min namnunderskrift och mitt nästa steg är att be om en kopia på beställningen som jag inte gjort. Ska bli spännande men jag måste låta det gå någon dag till innan jag ringer. Vill inte få fler utbrott för det suger energi och just nu har jag också den månatliga regleringen och den passar inte ihop med Telenors urusla kundtjänst.

Sverker och jag kommer snart att stifta bekantskap med varandra och jag har aldrig känt mig så motiverad att visa hela Sverige hur det kan funka med stora företag som skiter i sina rutiner men kräver att andra ska sköta rutiner som de inte ens har valt att delta i!!!
Jag ska alltså lägga tid på att polisanmäla, kopiera fakturor och skicka in. Stå för porto, ringa upprepade gånger till telefon-sup-orter-idioterna och sitta i deras telefonkö med mera, och Telenor ska inte göra ett skit mer än att sitta och dra ut på tiden så fler fakturor kan rulla ut ur systemet. Kanske dags att se om sina rutiner?

Nej, nu blir jag sådär uppretad igen. Kanske bästa att ta några pepparkakor till innan sänggåendet. Det är fantastiskt gott med ädelost på och man blir så satans snäll. Sov så gott mina vänner. Till idioterna på Telenor säger jag bara - hoppas era rövhål växer ihop med ögonbrynen.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fast du är faktiskt väldigt rolig på fest....låt inte någon inbilla dig något annat...

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback