Helgbestyr

Ikväll ska jag gå på kantarellfest och det innebär att man äter kantareller både på längden och tvären och allt däremellan. Ska bli supergott och jag har lovat mig själv att denna kväll ska jag inte vara kvar sist och släcka och låsa. Det brukar vara mina klösmärken på bardisken men nu ska jag bevisa för mig själv att jag är en mogen, anvarstagande kvinna som värdesätter en lördag utan bakfylla.

Gällande mitt nuvarande hatobjekt - Telenor, så har ingen återkommit med någon som helst information. Oj, vad jag är förvånad...
Sverker lille, jag är på gång...

I övrigt ska jag ägna denna helgen åt kärlek. Åtminstone lördagen - söndagen ska jag jobba som en liten gris. Det är mycket nu och planering och struktur är oerhört viktigt. Framtiden känns lite oviss men det har jag förstått att den gör för många företag men klart det känns lite olustigt. Allt har ju löst sig alldeles lysande hittills men jag kan märka en tendens till väldigt snabba beslut. Ingen verkar ha några speciellt långsiktiga planer utan man skjuter liksom från höften när man törs. Lågkonjunkturen tror jag kommer att hålla i sig även nästa år och jag tänker inte hänga läppar över det utan försöka hitta nya möjligheter och vägar. Kriser föder kreativitet och nytänkande!

Men först en mysig lördag men kärlek, sex, matlagning, gott vin och avslutningsvis lite mer sex. Långrunda med hunden står såklart också på schemat. Fasen, jag har det rätt bra ibland!
Ha en god helg gott folk!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ymmot

Ville bara önska en trevlig helg , o tänk på att man behöver inte ha ont av bakfylla även om klösmärkena är ens egna . Det brukar serveras vatten i de flesta barer o varför missa något när man inte behöver . Ha de !

2009-11-20 @ 16:28:06
Postat av: Maggan

Vi stängde Kantarellfesten förra gången och det ska vi INTE göra ikväll, fan, jag ska till Halmstad

på SPA i morgon......Bakfull, ska jag vara på söndag, "lillasyster" Anna har lovat att köra.

Syns i kväll Systera Min...



2009-11-20 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback