Argsint...

Nu är jag heligt förbannad! Telenor fortsätter att skicka fakturor till mig TROTS att jag ringt dem flera gånger, skickat in kopia på polisanmälan samt de fakturor som har kommit och ett litet fint följebrev såklart! Nu dröjer det fan inte länge innan jag ringer Sverker!

Tjejen idag skulle göra precis som de andra, kolla läget....Till och med deras logga är ju så himla skitful. Ser ut som en fläkt som någon råkat krocka eller embryot till ett kaninhuvud. Ett grishuvud hade definitivt passat bättre för det är precis vad de är - ena riktiga grishuvuden!!!!

Nu önskar jag att de ansvariga flickorna på Telenors kundtjänst som inte tar sitt ämbete på allvar är gifta med illaluktande män med hängande bukar. Blanka, svettiga, kala huvuden, Comviq-frissan eller Telenor-frissan, (saknar full täckning). Säkert har de fula ungar också...och en dum svärmor...

Förutom detta önskar jag er en trevlig kväll (inte Telenoranställda men alla andra).

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback