På gång...

Jaha, då var man installerad i Malmö och ska arbeta här nere två dagar i veckan några månader framöver. Känns roligt, inspirerande och samtidigt lite pirrigt. Nya människor att lära känna och nya människor som ska lära känna mig. Det kallas visst utmaning...
Lämnade hunden några mil utanför Malmö hos trevliga människor som har hund från samma uppfödare och de bodde verkligen i paradiset. En sådan där underbar skånegård som liksom är utslängd bland rapsfälten. Det var så otroligt vackert så jag lyckades köra lite vilse...
Sedan lyckades jag nästan köra helt rätt i Malmö. Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag lyckats med allt detta på 3 timmar, alldeles själv, jag som knappt hittar hem från affären.

I går söndag lyckades jag bli uppflyttat med Mysa till BSL 3, vilket innebär att vi nu är och slåss i den högsta klassen. Spår och lydnad ingår och nu ska momenten finputsas för det är nu det verkligen gäller. Ett vackert Ronneby med sol både lördag och söndag, och vad händer då med lilla näsan (nja, kanske inte så liten...)? Röd, röd och åter så röd...

I morse hade jag också lyckats gå ner 1 helt kilo (obajsad) så idag känns det som om jag är i ett gott "flow".
Köpte mig därför en trisslott här i Malmö när jag ändå var på Willys och köpte sallad. Den ligger nu till sig i plånboken och som vanligt - jag bara vet att jag är en vinnare, just den här gången!
Väntar med skrapningen tills ikväll så jag kan fantisera om den enorma vinsten under eftermiddagen.

Nu är det 4 dagar kvar till New York...

Livet är så intensivt just nu att ibland känns det som om jag sitter bredvid och liksom tittar på mig själv. Hjälp, håller jag på att bli galen? Mår ändå fantastiskt bra och då kan det väl inte vara så farligt att känna så.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade på Hotellet vi ska bo på, "Huset som Gud glömde", det spökar säkert där. Men vi ska ju inte vara där så mycket, eller hur?

Jag kanske ska smuggla in lite städgrejer.

Grattis till dej och Mysa, ni är så duktiga

2009-05-04 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback