Tidig morgon

Tidig morgon i ett solvarmt Malmö. Saknar morgonpromenaden med hunden men försöker samtidigt njuta av avbrottet i vardagen som faktiskt Malmöjobbet innebär. Omväxling förnöjer, så sant, så sant...
Det är verkligen lite utomlandskänsla i denna stad. Åt på en mysig liten krog vid Möllevångstorget igår och med tanke på utsikten kunde man lika gärna suttit på ett hak i mellanöstern...

Har blivit inbjuden till något som känns lite lockande faktiskt - speeddejting!!!
För 250:- får man entré, en drink och lyckas man få med sig en singelkille blir det 100:- rabatt. Är det på måndagkvällar ska jag nog - jag säger nog - testa...
Måste sondera terrängen lite närmare här nere först och se om jag kan fiska upp några mer singlar på kontoret som kan tänka sig detta tilltag. Vi tjejer gillar ju att göra mycket i flock (tänker på toalettbesök på krogen).

Idag blir det hårdkörning. Nu ska det börja säljas utav bara faen och jag kastar mig rakt ut och lägger alla rädslor och om ut i fall att - åt skogen! Positiva tankar, positiva tankar....

Ha en underbar dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback