Tacksamhet

Jaha, då var man på plats i Malmö igen och jag är såååååååååå trött. Har drabbats av jordens paltkoma och har flera gånger nickat till med pennan i handen. Vetskapen om att dagen ingalunda är över än på många timmar gör inte direkt att jag blir piggare. Har druckit så många koppar kaffe att halsbrännan fräter i strupen.
Är det detta som kallas jetlag eller är det helt enkelt en följd av mitt syndiga leverne i helgen?

Har iallafall haft en kul helg och då får det väl kosta lite. Tänk att det nu har gått 7 hela månader sedan man blev singel. Trots tröttheten idag så mår jag så himla bra. Jag visste att det fanns en mening med skiten de senaste åren och det känns bra att återbäringen kom så relativt snabbt som den gjorde. Hade någon sagt till mig för 1 år sedan att såhär kommer du att må om ett år hade jag bara skrattat rätt ut. Trodde inte i min vildaste fantasi att jag skulle hitta tillbaka till mig själv som jag gjort. Det är jag enormt tacksam för.

Säger som Arja: -Jag vill tacka livet!
Och självklart övriga inslag i miljön som definitivt är en bidragande orsak och då menar jag inte bara alla underbara män i min omgivning utan även mina kvinnliga fantastiska vänner!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback