Minus!

Hipp hurra, jag har sedan i måndags lyckats gå ner 2 kg! Visst har jag späkt mig och gjort precis som man inte ska men det var liksom lite prestige i detta vadet...
Nu är det bara att kämpa vidare och vara benhård med matintaget. (Herr Vin och jag har fortfarande en tät kontakt men det är inte han som gör mig fet). Det förbannade promenerandet gör säkert sitt till, om inte annat så är hälsporren (den nya) påtagligt irriterad över det eviga traskandet.
Min kära väninna (en av de 3 små grisarna) upplyste mig om att  vid en orgasm bränner man 50 kalorier. Så ett alternativ (med tanke på hälsporren) är att hålla sig hemma och orgasmera eller orgasma mera???!!
Ett ganska hyfsat alternativ till förbränning...

I kväll är det Jönköping som gäller. Ska bli trevligt, har inte varit ute på galej där på länge. Synderna ska sedan förlåtas under lördagen med en konfirmation för syrrans grabb. Tyvärr är det nog inte nattvard förrän på söndagen så det blir tunt med vin (och kex) i kyrkan.

Söndag får vikas åt lite jobb samt hundträning för nu jävlar i min lilla låda ska hon trimmas till max!
Tänk, hundar och män är de enda intressena som hållit i sig sedan ungdomen. Vilken himla tur - tänk om jag brunnit för bowling, badminton eller handboll? Fy fan, vad tråkigt...

Önskar er alla en trevlig pingst med mycket sol. värme och gärna några gapflabb!

Kram från positiva Arnes syrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback