Fylle sms

Har en ny mobiltelefon och kan inte låta bli att få delge er några pikanta sms utförda under alkoholpåverkan....kraftig sådan...

SMS 1    Exakt it
          2   Jobb:t
          3    E åkt
          4    Full av godhe
          5    Nu är jag färdi
          6    Tem
          7    Nu är jag på g
          8    ång lif
          9    Har .gjort med
         10   (tomt)
         11   Här skrivit alla jordens.
         12   Viljen
         13   VYnu
         14   (tomt)
         15   Ar
         16   Nu är jag färdigtränad
         17   Mycket gubbar,  är e
       
Under en och samma kväll!!!! Ingen kan säga att jag ger upp i första taget. Om jag fick iväg något? Nej, som tur är lyckades jag inte få iväg något....den gången...

Återigen - boxhandskar på när stora grogghålet öppnat och samtliga dammluckor är sprängda.

Ha en trevlig helg!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback