Fettjakten

Raskt ska man ställa om sig och brinna för ett annat projekt. Snart ska jag till Växjö och leka med dom stora pojkarna. Känner mig väldigt multifunktionell...bra ord som känns passande. Jag är som en hushållsassistent. Man byter bara lite delar så vips har man fått en degblandare, mixer eller visp.

På tal om degblandare så har jag slagit vad med en person om att gå ner 1 kg till fredag, annars kostar det pengar!
Kanske lika bra att plocka fram hundringen direkt...
Ser ändå en stor fördel med att vara lite rundhylt (heter det så?) och det är att man blåser iallafall inte omkull. Idag är det stormvarning ute, så alla skinny people bör hålla sig inne!

Delar med mig av ett klipp ur Little Britain och Fatfighters.

http://www.youtube.com/watch?v=XsfOQiptI7Q


Ha en härlig dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback