Vårvindar friska

Vilket himmelskt underbart vårväder det har varit idag - när man suttit inomhus och tittat ut alltså...

Så kallt i blåsten och man kände sig så lurad när man bara ville ut och låta solstrålarna smeka ett par stackars blåvita kinder vända mot skyn i ett tafatt försök att uppbåda något slags halleluja-moment över våren!!!!

Men med bra fantasi, våld och vaselin funkar det mesta!
Satte mig i bilen på lunchen, vred på full patte på värmen och körde runt där i solen och blev lite svettig. Perfekt vårkänsla!
Likadant på kontoret jag har jobbat på idag. Stängde in mig på rummet och fläskade på elementet. Tittade ut på den soliga tillvaron utanför fönstret och svettades lite lätt. Perfekt vårkänsla!

Snart ska jag pallra mig hemåt och då är det bara att inse - känn dig blåst! På med långfillsingarna och vintermunderingen för kvällspromenaden med den håriga prylen. Ja, inte bävern utan hunden...

Ha en fantastisk kväll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback