Vårkänslor i antågande

Hjälp jag tror jag börjar drabbas av vårkänslor!
Vaknade i morse med en konstig pirrande känsla i maggropen och små lyckorus sveper över mig med jämna mellanrum. Luften ute är annorlunda och i morse när jag gick med hunden så var det så otroligt stilla ute, att jag ett tag blev orolig att jag råkat gå upp en timme för tidigt.
Rätt skön känsla faktiskt och nu ska jag banne mig inte kväva den utan låta den blomma ut i sin fulla glans!

Just nu i denna minut så är livet så härligt. Våren är så full av förväntan, värmen som sakta kommer (och regnet), alla blommor som sakta börjar vakna till liv i rabatter och krukor, alla björkar som börjar resa sig mot skyn....(Och annat smått och gott som strävar uppåt).

Helgen som åter igen innebär en liten resa med festligheter och goda vänner. Så här vill jag ha det när livet är som sämst....

Stor vårkram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårkänslor, eller är man bara skitnödig? Jag tror att skillnaden är hårfin......... Kram!

2009-03-10 @ 16:46:40
Postat av: Anonym

Hmm ja. Är nog benägen att hålla med lite. För en pirrande vårkänsla kan onekligen sätta sprätt på både det ena och det andra...

Good bajs!

2009-03-11 @ 13:03:30
Postat av: Alexandra

Vart ska du nu och roa dig sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback