Sågklinga i halsen

Ont i halsen och låter lite som om jag håller på att konvertera över till det manliga släktet.
Det gör jag inte och skulle det bli aktuellt så är den största fördelen som jag ser det att få klia sig i skrevet ohämmat, var som helst, när som helst...och inte desto mindre, hur som helst!

För att återgå till mitt halsont (man kan få halsont av kulpåsen också) så har jag konstaterat att reklamen som rullar nu för halstabletten Mucoangin är totalt helt falsk. Tabletterna hjälper inte ett smack och det känns fortfarande som om jag har en stor sågklinga i halsen eller vad det nu är som killen i reklamen har i sitt svalg. Så det så!

Ha en fortsatt förhoppningsvis trevlig eftermiddag!

Snart ska jag gå hem och fiffa mig lite. Ska gå på mingel och få GRATIS mat och dryck. Gratis är gott!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackars lilla sötnos.

Du får bääääädda ner dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback