Total lycka

Jag älskar verkligen mina barn innerligt (ja, det gör väl de flesta föräldrar) men ibland kan man bara känna - ohhhhh dear good...)

Efter att ha varit på resande fot hela dagen, suttit i möte i fyra timmar och verkligen försökt vara skärpt (okej, några kommentarer från den undre världen slank såklart ut) och direkt hem, ut med hunden och sedan tjoff iväg till ICA och jag var naturligtvis inte deras enda kund ikväll....
Till detta ska läggas lite feberkänsla (inte typen kåtslag utan den vanliga febern), enormt rinnig näsa och bara helt totalt mosig i hela huvudet.

Kommer in och hela huset bara dunkar av precis den sortens musik jag inte gillar - samma refräng, meningslösa ord som stönas fram till musik, och nu kommer det värsta - på svenska! Upprepas av en vit snubbe som tror han gav den svarte mannen och rappen ett ansikte.
Stinker av rakvatten, doftar i och för sig bra mycket bättre en skit fast det kunde skönjas en liten aning av tonårsbajs i det hela, om inte annat konstaterar man detta när man kollar toarullen. Jag tror tonåringar käkar skithuspapper!

Och då plötsligt händer det!
Han frågar om vi ska äta ihop???? Jamen, säger en lam liten (nja inte så liten) mamma, igår när jag frågade skulle du ju på fest? I påsen har jag 3 hekto färska räkor och dom är fan i mig MINA!

Till slut kunde dock en smart mamma (ja, ibland glänser det till) räkna ut att enda anledningen var att då kanske man kunde få sig en liten öl. Men icke! Visst han fyller 18 år om 1,5 månad men det innebär inte att morsan tänker bjussa på öl. Och tänka sig, helt plötsligt hinner man inte äta med mamma utan måste slänga i sig ett par mackor på stående fot och sedan vips iväg....
Jag älskar verkligen detta kreativa barn!

Den andra sonen bor i staden jag varit i idag och han blev ledsen när mamma inte meddelat att hon befinner sig i regionen (kom hastigt på) och tyckte att snart får du komma hit så vi får gå ut och ta några öl och ha lite kul.

Totalt slut men så ofantligt lycklig. Mötet gick jättebra och jag har häcken full ett bra tag till och det är kul men det allra bästa och det som gör mig allra lyckligast är ändå dessa två underbara grabbar som berikar mitt liv och ser till att blodtrycket aldrig sjunker...

Ha en fin fredagkväll och krya på er! Läser ni min blogg är ni med all säkerhet lite sjuka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Då var det dags igen , har varit inne o botaniserat bland alla dina inlägg , vad du skriver !! Det verkar som om du har fullt upp ,men du hinner med mkt . Prata lite med de döda o ha en kompis som heter Gun som verkar komma med goda råd . Hinna med att fastna på kort , proffsigt ! Du är en populär person inbjuden på fester o häcken full ( du nämnde inte utav vad ? )t.o.m vuxen o lycklig , inte fel !!! Vill bara rätta dig lite angående Emil , han förstod att grisar ska ha roligt men det var hans far som inte hade samma förståelse för det , Rätt ska vara rätt !!

Glömde ju nästan bort att kommentera hååångel !! Grattis !!

Hoppas nu att du får en fortsatt bra vecka !

Mvh / Ymmot

2009-03-09 @ 17:14:17
Postat av: Anonym

Du kryar väl på dig till den 21:e?

2009-03-09 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback