Snorarsel

Är super, super, superförkyld och hela näsan känns som ett öppet sår. Vilken tur att detta drabbade mig idag och inte igår.

Tralla la la la laaaaaaaa, jag detjtade igår och är därför så glaaaaaaaaaa...(det ska liksom rimma).

Vill egentligen bara hem och välta ner mig i sängen men så funkar det ju inte riktigt här i världen. Först ska hunden rastas och trimmas inför morgondagens L-test för farbror polisen (spännande värre) och sedan är det planering för en kommande festaktivitet. Men gud vad jag längtar till min säng...

Som tur är har följande scenario inte drabbat mig ( ännu...)
Fortsättning på gårdagens skitguide:

15. Ölskiten


Den absolut värsta, naturligtvis också den mest vanliga. Inträffar dagen


efter kvällen före. Normalt brukar det ju inte lukta så illa, men den har


skiten luktar verkligen faan! Du sprajar muggen så mycket att det ser ut


som om den blivit dränkt i tallbarr och fattar inte hur din häck kan


sprida så mycken skit genom ett sånt litet hål. Sen upptäcker du att det


inte finns ett spår av toapapper, ingen doftspray, ingen toalettborste


och, naturligtvis, står kvällens ragg utanför och väntar på att muggen


ska bli ledig. Självklart inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.


/ Gud vilka kvinnliga inslag jag får till ibland...
 
Snoriga kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback