TV-soffans upplevelser

Är väl inte direkt jordens värsta TV-bög men ibland är det mysigt att sjunka ner i soffan.
Något jag starkt gillar är Halv åtta hos mig på TV4 (ja, gissa vilken tid?). Helge Skogs underbara kommentarer gör hela programmet. Snälla kolla ikväll. Då är det storPeter som står för maten och lillPeter får vara gäst och gnaga på grönsaker och sojaextrakt.

Vidare kunde jag inte slita mig från Rent Hus igår. De två damerna Marie-Louise och Marlene är ju bara helt underbara. Igår besökte de finska Lasse som på sin underbara svensk/finska fällde diverse underbara kommentarer. Är bara tvungen att publicera en bild på denna härliga kvinnotjusare från Åkersberga. Kolla reprisen för guds skull!
Kardborrbandsförsäljaren och trebarnspappan Lasse är sextio år och bor tillsammans med sonen Jimmy på sitt torp i Östanö utanför Åkersberga.  Foto: TV4

Vidare missar jag ju inte gärna måndagar kl 21.00, då sänds nämligen 2 1/2 män på 5:an.
Hmmm, kanske är jag en TV-bög trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback