Snorets intåg

Gratis var verkligen gott! Syftar då på gårdagens mingel med käk. Trots detta har snoret idag slagit till med full kraft.
Lite konstig ordning på denna förkylning:
1) Halsont
2) Hosta
3) Snor

Varför just idag? Imorgon ska jag åka utanför 50 skyltarna och förhoppningsvis kamma hem mer jobb och då är det inte kul att se ut som en gammal risig raggsocka i nyllet. Till råga på allt ska jag eventuellt efter detta ta en fika med en snubbe som jag bara mailat med och då vill jag ju såklart se alldeles förträfflig och bedårande ut.

Det där raggsocksliknande nyllet måste helt enkel genomgå någon slags förvandling under natten. Tror att lite rödtjut, en ansiktsmask och en fet nattkräm kan göra susen...

Ha det!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rödtjut hälper mot det mesta, har jag hört........

2009-03-05 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback