Flytta ut snälla John

Verkar som om John "fucking" Blund har flyttat in i helgen och vägrar ge sig av...Visserligen är jag toksugen på lite "hud" men John gör mig bara så trött...

Kan ha en viss inverkan att ladyn inte är 25 år längre men herregud 43 år är väl ändå ingen ålder på en pigg osadlad märr som jag?
Är sugen på att slinka ner i garaget och kolla om hojen startar men gör den det är jag nog tvungen att köra en sväng och det funkar ju knappast om kroppen känns som en blöt disktrasa. Vältolyckor har vi haft nog av - både med och utan hoj...

Skulle vara kul att veta hur många som behärskar konsten att sitta på toastolen och trilla av? Detta fenomen har inträffat många gånger och det är det första barnen tänker på när det brakar till rejält någonstans - att jaha, nu drullade morsan av toastolen igen. Skönt att de har fått lära sig att kraftiga ljud inte behöver förknippas med fara utan bara en vanlig mamma som lyckas få slagsida på muggen.

Har även lyckats flyga av en spinningcykel och det var inte svårt alls. Bara trampa på utav helvete utan att spänna fast fötterna och sedan är det bara att komma lite i otakt så är det klippt!

Är djupt imponerad av alla brudar som igår på Vininnornas förfest vågade trippa runt i skyhöga klackar. Själv lyckades jag med bedriften att halka på en ölfläck i mina höga "porriga" stövlar och gjorde en så kallad "Brolinare" - satte mig på foten alltså. Inte bra va, gick tvärt av...Det är många år sedan men efter det är jag mycket noga med att inte komma för högt upp i tillvaron. Tycker det är supersnyggt och kvinnligt men som sagt, inget för mig.
För övrigt en attans trevlig tillställning igår. God mat (som vanligt), stämningen i topp (förutom den där jävla John som vägrade släppa greppet om mig) och en salig blandning av människor. Suveränt som vanligt tjejer!

Nu ska jag försöka komma i lite kläder och ge mig ut och skaffa föda. Sedan lovar jag utan omsvep att jag ska sova middag i soffan. Gäsp - jag älskar slappa söndagar.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback