BantarBerta i farten

Morgon i Malmö igen. Tisdagen är skön för då vet jag hur fantastiskt skönt det känns när jag glider hemåt i kväll och verkligen är nöjd med arbetet jag utfört. Det är för den känslan jag gör det och såklart för att jag behöver tjäna pengar samt att det är roligt att pressa sig själv ibland.

Igår gjorde jag någon korkat som är precis i stil med sådant som jag gör - nej stopp, inga fyllesms, har inte skitit ner mig, inte varit full och gjort bort mig eller sagt något snuskigt så någon rodnar, inte snattat eller klämt någon i häcken - utan jag klippte helt enkelt en pizza sent i går kväll!!!! Hur jävla korkad får man vara? Skar bort kanterna - åhhhh, precis som om det skulle rättfärdiga en pizza!!!

Frågade förvisso när förslaget pizza kom på tapeten om det var italienska pizzor eftersom jag gillar dem bättre och de känns nyttigare. Tunnare botten, inte så mycket ost och oftast lite fräsch ruccola på. Jodå, det skulle det vara. Men det var det inte! Jag åt iallafall inte pizzasalladen (hallå Maggan observera detta!!) för den innehåller många kalorier...
Hursomhaver, gjort är gjort. Förhoppningsvis kommer den ut under dagen...

Vidare undrar jag - kan man fortfarande lida av vårkänslor?

Ha en fantastisk dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback