Datingsajter

Datingsajter på nätet finns det en uppsjö av och det ska väl erkännas att man testade några månader. Men efter att ha insett följande så är jag väldigt nöjd. En dåre som både var snygg på bild och hade en tilltalande profil ville aldrig tala i telefonen. Däremot mailade han flitigt om sex och åter sex...Okej, jag är inte direkt buskablyg men vissa saker tycker jag inte att man diskuterar innan man känner varandra lite bättre. Alltså klippte jag av med snuskolle.

Vidare hade vi då en annan skön lirare som varit inne på min sida och lämnade följande ord:
Smyger du in på min sida utan att lämna ett spår? En gäckande skugga. Mystiskt, spännande!
Känns som om jag blivit träffad av en pil gjord av socker mitt i hjärtat. Dör man av blodförlust eller diabetes då? Good by cruel world!
Nädå, så är det inte. Jag överlever (tror jag).
Du förvirrar mig med ditt besök då du svarade att du skulle pausa? Ge mig ett strå att klammra fast vid när stormarna drar rytande fram utanför min hytt. Jag håller dig givetvis i mina starka armar om det skulle blåsa runt omkring dig. Skulle vara kul att få någon form av respons. Kanske får jag ett svar, kanske inte. Bara stjärnorna vet.

Eller blir vi som solen och havet som inte är menade att mötas? Jag är ju bara man trots allt. Oavsett så måste jag glida in i sömnens rike nu...
Vänta med att gå till min sida tills imorgon lördag då jag visar en annan sida av mig. Gå varsamt fram då du går på mitt hjärta.

Kram Sjöbjörnen
P.S Min mailbox står alltid på glänt för dig. D.S


Fortfarande, trots att jag inte varit med på flera månader så droppar det flera gånger i veckan in förslag på potentiella pojkvänner och är det konstigt att man blir förbannad när erbjudandena ser ut enligt nedan:


Herregud, vad är det frågan om? Tänk att vakna bredvid detta en morgon, lite lagom saggig efter en blöt kväll. Inse att på kroppen har man inte tråd och i munnen känns det som någon har skitit och sedan dratt på höfläkten. Ja, då mina vänner vill jag lova, att då vill man gnaga av sig armen...

Men man ska komma ihåg att många har träffat sin partner via datingsajter men just nu lockar det mig inte nämnvärt.
Imorgon måndag igen. Veckorna rusar fram. Ska snart förebereda packningen inför Malmö. Stryktvätten är gigantisk!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback