Mitt vanliga jag

Idag är jag tillbaka i matchen och bitterfittan har fladdrat iväg. Känner mig glad, positiv, 0.7 kg lättare (obajsad) och ser fram emot ett trevligt säljmöte hos mig idag med hela gänget från ett av mina projekt. Nu ska den lilla knubbsälen få bekänna färg och visa resultat...Känns bra och precis som vanligt är jag jätteförvånad över hur jag lyckas emmellanåt. Ibland verkar jag faktiskt lite vuxen...

Michael Jackson har tydlingen stämplat ut i natt och det känns tråkigt. Bara 50 år gammal men det är klart, den där stackars kroppen har nog fått utstå en del. Det man har att se fram emot är alla underbara låtar som kommer att spelas på radion.
När någon kastar in handuken i en ålder som inte känns relevant blir man liksom smärtsamt medveten om sin egen dödlighet. Nu låter jag kanske som värsta egot men man står sig själv närmast i alla lägen. Jag vill verkligen inte dö ännu, har fortfarande inte fixat en skepparexamen, tävlat SM, puffat och pangat med en svart man, gift om mig eller blivit äckligt rik. Nej, på mig får liemannen vänta. Den här donnan ska inte ta på sig träfracken ännu.

Vädret är underbart för det fläktar och jag ser fram emot en härlig helg med mycket uteaktiviteter (ja, vem vet, kanske är det läge för lite blomster i klykan den här helgen). Imorgon blir det grillparty och det är alltid trevligt att äta och dricka gott. En fin liten travrad ska också lämnas in för nu behöver vi vinna lite jag och kompisen så vi kan ut och resa i höst!

Ha en go helg! Det ska jag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ymmot

Hej ! Ännu mera läsning , vad du är produktiv !

Många namn blir det visst ! Detta blir inget långt inlägg utan ville bara visa att jag håller någorlunda vad jag en gång lovat . Önskar dig en god helg o vem vet vi kanske ses på harrys för dit skulle jag visst i morgon ! Ha de !

2009-06-26 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback