Midsommarhelgen till ända

Midsommarhelgen till ända och den blev bra, trots avsaknad av kaninmat i klykan. Vilka härliga vänner jag har och vilket fint sånghäfte vi hade. Värdinnan hade laddat fint med A3 i skrivaren och när man ska vara lite hemlig och printa på jobbet, ja se då får man ta vad det blir. Vad jag vet så knockades ingen vid sidbytena...

Midsommardagen var dock ett totalt kaos och min image är skadad för all framtid. Jag strök upp hela förbannade stryktvätten!
Söndagen har fortsatt i samma era, tvättat  och polerat motorcykeln, damsugit och torkat golven - hjälp jag är helt skadad efter fallolyckan! Som tur är verkar det ordna upp sig här framåt kvällningen för nu är det samma visa som vanligt när jag ska packa inför Malmö. Gör allt möjligt annat istället för att förbereda jobbet och packa. Skönt, för ett tag var jag faktiskt livrädd att jag idag vaknat upp som Kalle Redigs syrra...

Nya friska tag, semestern närmar sig och som vanligt verkar det som om folk tror att döden står för dörren och allt, allt måste hända innan den magiska semestern! Försöker ta det lugnt för jag vet till skillnad från grisen att det finns ett liv efter jul...(i).

Ha en bra arbetsvecka eller semester!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hallåå! Du glömde skriva att jag satt och glodde på när du tvättade och polerade, du tvingade mej...

Hoppas bara ingen hörde oss........

2009-06-21 @ 20:19:08
Postat av: Anonym

Oh no, jag tror du tyckte det var trevligt att se mig slita...Nu har du ju lärt dig hur en mc ska poleras.

2009-06-22 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback