Fucking day

Idag är jag en aggressiv och taggig person som inte trivs med tillvaron ett skit. Retar mig på allt och alla och tycker livet är asjobbigt. Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och vakna någon gång i augusti. Allt som folk säger till mig idag vänder jag till något negativt och tar allt, precis allt som personliga angrepp mot min person.
Japp, så kan det bli när man ska ha mens! Tänk ändå att det finns surhuvuden som mår såhär vareviga dag. Gud, vad jobbigt, det skulle jag aldrig orka med! Men idag ska jag kosta på mig att vara en riktig bitterfitta...

Fick ett fint mail från en person ur ett av mina olika nätverk. Idag när jag är en bitterfitta skiter jag fullkomligt i det men imorgon ska jag läsa det igen och låta det sjunka in.

Personer med mycket energi vet oftast vad de vill - vilka mål de har med arbete, familj och fritid. De njuter under resans gång. De har en bra balans mellan familj, arbete och fritid, och de har förmågan att försätta sig i bra tillstånd. Dessa personer förstärker det positiva och undviker att gå in i de negativa händelserna och känslorna. Det kan du också göra. Förstärk det goda och bra som händer dig. Ta chansen nu i sommar att utvärdera hur du har det i ditt liv och för in mer energigivare och positiva saker. Trivs du inte med jobbet - gör en plan för hur du ska förändra din situation. När du vet ditt mål kommer du automatiskt att dras åt det hållet och få mer energi för att lyckas. Våga ställ dig frågan, lever jag det liv jag vill leva? Semestern brukar leverera svaret. Njut av sommaren!

Önskar er alla en bra dag. Själv ska jag fortsätta att ha en riktig skitdag...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback