Apelsinhud

Har testat en svindyr kräm, nämligen en kräm mot celluliter. Den här lite apelsinliknande huden som en del kompisar till mig har (hmmm...!!!). Man behöver inte ens vara tjock för att få celluliter och till och med män kan ha det. Hursomhelst tog jag lite på låren och häcken och lite på kulstötaröverarmarna och känslan kan liknas vid den otroligt vidriga nässprayen som innehåller menthol. Stickande, lite kall känsla. Och tänka sig, idag när jag tittar efter så är huden jätteslät och jag har gått ner 5 kg...

Idag är det inte speciellt soligt ute men det känns helt okej, Jag strålar inte heller direkt men känner mig lugn och relativt harmonisk. Skönt, för nu har jag verkligen farit omkring i flera veckor. Behöver få landa och få lite lugn och ro i sinnet. Med andra ord gäller det att ladda om för nästa drabbning, för jag känner på mig att något kommer att hända inom en snar framtid som kommer att kräva kraft och energi. Undrar om jag håller på att bli en spåkärring?

Trots vädret lider jag fortfarande av svåra vårkänslor...

Ha en underbar dag i regnet!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback