Små tankar

Den svenska sommaren är såååå underbar. Så fort jag plockar ut min hoj, ja då börjar det regna!
Min älskade svarta pärla är så fin och jag tycker det är oerhört avkopplande att gasa runt lite, men helst inte i regn. Är livrädd för de vita väglinjerna och övergångsställena. Såphala och jag går redan under namnet  Vältovich och har inte lust att återuppleva en endaste vältolycka.

I övrigt har jag haft en djuplodande afton där följande små tankar värkte fram:
- Det man tycker kan man gott säga. Är det något elakt man vill säga kan man vänta med det tills man är skitfull och sedan skylla på fyllan.
- Om man gillar någon är det bättre att tala om detta än att springa runt och flamsa. För tycker inte personen om en tillbaka har man ju chansen att snabbare köra på med nästa. Alternativet är att ha flera flirtar igång samtidigt. Allt för att spara tid!
- Om man nu ändå ska dö, vilket vi alla kan vara rätt stensäkra på att vi kommer att göra. Varför i hela fridens namn är så många människor då rädda för att leva?
- Att göra bort sig kostar i regel inte pengar, fast det kan det göra i och för sig. Tänk vad mycket glädje man sprider när man gör bort sig. Omgivningen känner sig så duktiga och präktiga. Tänk vad de växer som människor när de kan skrodera om hur förfärligt någon annan gjort bort sig.
- Att ha tråkigt, nej det behöver man faktiskt inte ha. Den gamla klyschan att om man aldrig har tråkigt så vet man inte hur det är när man har kul. Skitsnack - i min ålder vet man precis hur jävla tråkigt det är att ha just tråkigt så jag vill ha kul hela tiden!
- Att vinna en massa pengar måste vara jobbigt och man blir inte lyckligare av en massa pengar, bla, bla, bla - jag testar gärna!
- Att ha ett rymligt samvete måste väl vara bättre än att inget ha överhuvudtaget?

Idag fredag och idag ska jag ha kul!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback