Nostalgitripp

Har inhandlat Gasolins dubbel-cd och jag är lyrisk!
Vilken nostalgitripp, vilka känslostormar som har rivit runt och hjälp vad jag har lipat till Laenges hjem...
Inte av sorg direkt utan mer en glädje över att man hamnar i exakt samma sinnesstämning nu som då. Man tänker på allt som har hänt genom alla åren och jag vill inte för ett ögonblick slopa en endaste sekund av allt jag varit med om. För det är precis allt det som man varit med om som formar en för framtiden och gör en till den personen man faktiskt är.

Skönt att jag fortfarande har ett rikt känsloliv även om det ibland känns som det ska ta kål på mig. Impulsiv och vill så gärna att människor runt mig ska förstå hur otroligt härligt det är att hänge sig. Visst, jag skrämmer skiten ur många på vägen, men jag är jag. Take it or leave it!

Kan även varmt rekommendera Michael Jacksons dubbel-cd som också slank med...
Lagom full, lagom tjock och lagom omsvärmad och få dansa till Beat it - kan det bli mycket bättre?

Har stora problem att packa, som vanligt. Imorgon Göteborg över natten sedan hem och ladda om i väskan för en längre tripp till Höganäs. Där är det redan ordnat med lite party och tänk det är precis vad jag behöver just nu. Hundledigt, jobbledigt, få bli lite ompysslad och få pyssla om. Ska fixa en underbar grillmeny till tisdag kväll och skämma bort min underbara vän som låter mig komma när som helst och bara vara - just mig själv!

Ta nu chansen att vara riktigt lättjefull och strunta i alla måsten och hänge er åt det ni vill för stunden. Köp den där skivan, läs den där boken, ring det där samtalet och för bövelen, glöm inte att sms:a - på fyllan!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ymmot

Hej ! Ser att du "sprutar" ur dig ord ! Mkt blir det ! Du ser ut att ha fullt upp på din ledighet! Min vana trogen kan jag ju inte låta bli att kommentara lita av allt det roliga som du får ur dig ! Men vet knappt var jag ska börja o vilket som jag ska hoppa över meeen . Nostalgitripp : Då är man väl så pass till åren kommen att 18´årskvällarna på Harrys inte är aktuella längre, eller ? Någonstans stod det något om vad man varit med om formar vem man är just nu , tyvärr så gäller väl det oxå vad man stoppar i sig . men om man nu är den man är så får man väl ta även det med en klackspark o hoppas att fotbollslåren orkar ett tag till ! Grillmeny : låter alltid gott,god mat o gott vin = sant !O så det där med många flirtar på gång o kravspec o sms´s : Visst måste det vara kul att mångfalden anfaller bara du nu inte på fyllan blandar ihop alla till en busgrogg o tror att en kan upfylla kravspecen till punkt o pricka o sitter där med sms´s tummen alldeles stel o funderar på varför det bara var tabasco i din Blody Mary. Varsågod att skölj säger dom hos tandläkaren när det blir för mkt gegga i munnen. Men det har man ju glömt till nästa gång. Ha de nu så kul o hoppas att det du säger o menar o alla sanningar hamnar på "rätt" plats o vi får väl se vem som har koll på dig !Ha de / Ymmot

2009-07-13 @ 08:44:56
Postat av: Anonym

Tack hjärtat för dina underbara kommentarer! Jag ska försöka att hålla isär en del saker men inte alla - kan bli korsdrag...

Håll nu ordning på dina fotbollslår och hinner du inte hålla koll så vet du att det finns hjälp att få uppifrån. Kram

2009-07-13 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback