Tack kära lyssnare...

Vad skönt att det åtminstone finns någon som orkar kommentera mina inlägg och till och med vaket!
Klart som fan att inte en död fisk simmar, inte ens lite grann...
Däremot kan den ju lukta - alldeles förskräckligt.
Känns som om fina seriösa fraser kan vara på sin plats i min ibland sjuka hjärna.

Idag har det råkat slinka ner en semla igen. Fan, andra semlan denna veckan (dock ej från samma ställe om det nu spelar någon roll)?
Vet inte riktigt hur det gick till, plötsligt satt jag bara där och mumsade. Tänk vad otroligt mycket godare dessa två semlor har varit om jag jämför med alla morötter jag knaprat i mig denna veckan. Varför kan inte det som är nyttigt vara gott?

Nu får det vara slutsemlat ett bra tag framåt. Snart är det bikinisäsong igen och hög tid att tänka på "Beach 2009". Precis som om jag inte tänkt på varenda jävla "Beach" sedan 70-talet. Vissa saker är konstanta. Kanske är det så att det är meningen att jag ska se ut som en knubbsäl?
Det positiva i kråksången är att jag iallafall inte är speciellt rynkig, så det så!

Ha en fin kväll och ät nåt gott vet ja!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback