Min hälsporre och jag

Vill bara informera att min hälsporre nu har varit ett konstant inslag i mitt liv i 14 månader. Det innebär smärta, ibland utav helvete, dyra utlägg för behandlingar, en gångstil som inte är okej för varken bäcken eller rygg.
Nu börjar det mola i den andra foten också!!!

Finns det inga andra jävla fötter som det kan sätta sig i? Med tanke på jordens befolkningsantal kunde väl någon annan få ta åtminstone den ena fotens värk. Är det för mycket begärt????

Förutom detta är livet härligt (för det mesta). Helgen har varit fylld av hundträning och uteaktiviteter. Att komma in framåt eftermiddagen, äta en god middag, få krypa ner i bara understället under en varm filt i soffan och durra bort till en tråkig film är så mysigt.

Snart drar tävlingssäsongen igång med hunden så nu är det träning på fullaste allvar som gäller. Ibland undrar jag hur fasen man kan tycka att det är så kul? Vad är det för en gen man fått med sig egentligen? De enda intressena som är konstanta för mig är hundar och män. Män är också (i de flesta fall) ett trevligt inslag i miljön. Särskilt de som inte ljuger och som har något vettigt att förmedla. De ska helst också dofta gott - överallt...

Drack ett väldigt gott vin hos en kompis i lördags, det hette Café Culture, (Pinotage). Smakade utmärkt till julmandlar som var gömda i en kakaomassa och sedan rullande i kanel. Mmmmm- säkert inte nyttigt men väldigt gott.

Ha en fin arbetsvecka och visst är det skönt att slippa använda solskyddskräm?

Kram kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback