Foto från polisen

Har fått en jättefin bild av polisen. Både på mig själv och min registreringsskylt på bilen. Bussigt av dom men jag har inte beställt det!
1500:- vill de ha för bilden och då tycker jag nog att upplösningen kunde vara något bättre. Upplever bilden som lite mörk men för all del, det syns ju tydligt att jag pratar i mobilen också...
Nästa gång vill jag gärna att de förvarnar mig lite tydligare så jag kan pudra till mig lite.

Helgen hägrar och det innebär att få sova lite längre. Behöver inte bli så vansinnigt mycket längre, bara skönt att få vakna av sig själv och kunna ligga kvar och "durra" lite. Laddar batterierna för något - vet inte riktigt vad men det känns bra att vila upp sig och ta det lite lugnt. Nästa helg kan bli lite intensiv så det kan vara bra att ha laddat rejält.

Ha en trevlig helg och vem vet, när ni minst anar det så kanske ni också hamnar på bild!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback