Stressad och rultig...

Fan, nu är jag sådär stressad som jag hatar att vara. Behöver städas hemma, strykas, träna hund, banta, orbitrekka och jobba, jobba, jobba...
Det är precis som om jag måste straffa mig själv för att jag ska unna mig en minisemester i helgen och bara NJUTA. Precis som om jag inte får känna den där pirrande glädjen och förväntan över att äntligen få åka iväg och bara vara.
Rocka röven, äta gott, kanske lite massage, lite kärringgrill och kanske lite pipp och popp...

Precis som om inte dammet är kvar nästa vecka? Orbitrekken är med all säkerhet kvar i vardagsrummet med sitt hånfulla uttryck. (Ja, en Orbitrekk kan vara hånfull i sitt uttryck och den talar även till mig. Lite i stil med: -Jaha du, din lilla rulta, där sitter du i soffan och låtsas vara trött. Eller ibland: - Nu har det gått 2 månader sedan du sa att du skulle börja använda mig regelbundet. Är du otrogen din lilla tjockis?)

Stryktvätten är förmodligen också kvar och det gör förvisso inte så mycket för det mesta kan användas ostruket. På en rund kropp slätas det liksom ut och det är ju bra.

Ja, nu har det gått några minuter som jag kunde använt till att städa toan. Prioritering kallas det visst...

Ha en fin kväll och njut gärna av ett glas rött, tänd lite ljus och vips vad allt ser välordnat ut i tillvaron.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om det inte hade varit för att jag måste spara pengar till Dubai så hade jag tjatat mig till en liten plats i helgen...jag bara vet att ni kommer få det så gaaaaalet roligt imorgon.

Kram och Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback