Party, party

Nu duggar festinbjudningarna tätt. Jätteroligt och nu kanske det är tur att man varit lite i träda ett tag...
Trevliga kalas både hemma och på bortaplan. (Bortamatcher - billigt och bra, inga kostnader för frukost...)

Våren börjar faktiskt kännas lite i kroppen. Ja, än så länge ingen sav men det kommer, var lugn. Ljusare på både morgonen och kvällen. Roliga fester och övriga aktiviteter att se fram emot. Nu ska jag också skärpa till mig vad gäller dejting. Måste ju för fasen kolla hur saker och ting funkar, jag vill ju inte dö nyfiken men den risken känns inte överhängande stor om jag ska vara  ärlig.

Litet smakexempel på kommande bus:
Vi som var ute i svängen på 80-talet! En oförglömlig kväll i Göteborg (40+) med den underbara discomusiken från
80-talet. Jag tror jag smäller av...
Detta missar jag inte för allt i världen - inte ens eget dödsfall kan hålla mig därifrån!

Eller vad sägs om en tripp till New York i maj?

Härligt härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback