Kan själv

Jag har varit en duktig tjej och banne mig - tror att jag börjar bli vuxen!
I helgen har jag lyckats köra ända till Ronneby utan att köra fel en endaste gång. Lyckades även köra hem utan att köra fel en endaste gång och till råga på allt - somnade inte en endaste gång!

Mot alla mina principer äter jag nu också sedan några dagar tillbaka medicin mot mina stackars ömmande fötter. Inte nog med att värken lindras, jag känner mig även så otroligt pigg! Detta innebär att jag nu kommer att ha massor av energi på kvällarna och kommer att damma, damsuga, torka golv, tvätta och stryka. Träna hund, träna på Orbitrekken och vara på en strålande humör! Kanske baka lite också...

Måste ända ta det lite varligt (skiter nog i att baka) och ladda, för till helgen bär det av på minisemester och det ska bli såååååååååååååå ljuvligt skönt. Bara få vara och drälla runt en helg helg. Förhoppningsvis blir det möjligheter till att "rocka röven" med vuxna människor och bra musik. Inte bara en kväll, utan två!!!

Vad skönt det är längta...

Ha en underbar kväll med strykjärnet, disktrasan och hantlarna...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback