Min morgonpromenad

Har tömt telefonen på bilder och bjuder på utsikten från mina morgonpromenader med hunden. Första bilden från slutet september och sista från idag på morgonen. Det är vackert och det gäller att väcka sig själv för att verkligen se det vackra.
Mår just nu bra i det stora hela och har gett mig fasen på att jag ska hålla mig i detta tillståndet. Inget, inget ska få mig ur balans. Fokus är det som gäller på mina mål, kortsiktiga och långsiktiga. Min väg har jag stakat ut själv och jag tar ansvar för vart den bär mig och vad som händer under resans gång.



Saliga äro de spetsrövade, ty de skola kunna skita i en flaska.

Ha en trevlig helg mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att det är så vacker vid Prostsjön!!

2009-12-11 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback