Det hänger ve

Saker och ting hänger liksom ve...om man säger så.
Ibland önskar jag att man bara kunde trycka på knappen "delete" och vips så skulle all skit som hänger "ve" försvinna.
 
Facebook är en relativt ny bekantskap för mig och visst jag förstår grejen. Kul att hitta kompisar och kunna ha lite kontakt på "lagom" nivå. Det som inte är kul är att det i kölvattnet kan hänga med människor man absolut inte vill ha något som helst samröre med och absolut inte vill ska ha någon som helst access till ens liv och leverne.
Jag tillhör inte kategorin av människor som hatar speciellt många. Tycker min energi ska kanaliseras på bra saker som tillför mig något gott. Men ibland är det så jävla skönt att få känna sig sådär härligt elak och bara konstatera för sig själv att just, just den där idioten tycker jag bara är helt pantad!!!!

Om en liten stund ska jag bli en god människa igen...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback