En välmående Helena

Jag mår så bra och det är så skönt att få känna såhär. För 1 år sedan mådde jag verkligen pyton och åter igen, hade någon sagt till mig att om 1 år kommer du att må kanonbra och kanske har du till och med mött kärleken! Då hade jag bara flinat lite snett men såklart lekte jag ju ständigt med tanken på hur saker och ting skulle kunna vara.

Nu är saker och ting faktiskt precis så underbara som jag ville att det skulle vara. Jag njuter i fulla drag och är så tacksam. Ska förvalta mig själv och mitt liv mycket väl för här vill jag stanna!
Liten egoist som jag är länkar jag till en ganska söt visa av Ted Gärdestad som faktiskt heter just Helena.


http://www.youtube.com/watch?v=cUXYVfjc7xs

Hjälp vad seriös jag är idag då!

Ha det gott alla underbara människor och ni andra kan som vanligt äta skit!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback