Filmtajm

Igår såg jag filmen "Män som hatar kvinnor". Klart sevärd men ganska vidrig stundtals. Det som är oerhört glädjande är att för en gångs skull är inte filmens huvudrollsinnehavarinna ett litet hjälplöst våp som står 30 cm från den slängda pistolen och skriker. Nej, här är det en kvinna som inte bangar för att ge igen - utav bara helvete! Kul att se vad man kan åstadkomma med en dildo!

Nästa film jag gärna ser är "Sista sommaren med Göran" som jag hört ska vara kanonrolig, och såklart Bruno, den österrikiska bögen.

I övrigt kan jag också rekommendera "The Hangover", en mycket rolig film om en svensexa som går lite lätt överstyr. Ja, vilken svensexa gör i regel inte det men alla utspelar sig inte i Las Vegas.

Har avverkat ett gäng kundbesök idag och jag upphör aldrig att förvånas över vilka duktiga entreprenörer vi har i vår bygd. Tror ärligt talat inte det finns en endaste pinal vi använder dagligen som inte har någon som helst anknytning till vår bygd. Helt otroligt att våra mörka klaustrofobiframkallande skogar kan rymma så enormt mycket företag och så enormt mycket kunskap! Klart imponerande och jag kommer att bli en fena på olika produktionstekniker, maskiner, råmaterial och produkter!
Hmm, ja nu var det ju det här med teflonhjärnan förstås...

Ha en fortsatt förhoppningsvis trevlig dag i augusti!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

..finns det så mycket mer att göra i "klaustrofobiframkallande skogar"??? än att jobba och sitta å klura fram små genialiska ideér!!=o)

hehehe

2009-08-25 @ 21:16:34
Postat av: Anonym

Ja, det skulle väl vara det som alltid funkar oavsett klimat, social status, storlek mm. Dunka mask...nytt favoritord!

2009-08-26 @ 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback