Räkmackan är min (kompis)

Då var det dags att ta tag i arbetslivet igen. Efter en skön helg som blev väldigt bra på alla sätt och vis och för alla inblandade. Blev ett bra utslag på det lilla "hallick inslaget" och det glädjer mig oerhört. Känns som det just nu är lite räkmacka faktiskt och jag njuter i fulla drag.

Min kompis (hmmm) kravspec på den perfekta mannen börjar faktiskt arta sig riktigt bra:

Stora fötter, stor ... (oh yeah)
Snyggt klädd (där skorna utgör ett viktigt inslag i den totala miljön)
Doftar underbart
Kan laga mat
Har hyfs och manér
Trevlig att prata med
Uppvaktande
Vet hur man använder en damsugare och använder den väl
Rena fälgar på bilen
En riktig pappa som tar sitt ansvar
Lår - jag säger bara lår....
Snarkfri (i princip, vid alkoholintag kan det vara okej med lite timmerstockar)
Vet varför man har utrustats med tio fingrar och en mun

Avslutningsvis enligt min "kompis" är det ingen Alfons Åberg varning på denna man - han finns!

Ha en fin dag och ha förtröstan. Det finns trevliga människor och rätt var det är så springer man på dom. Med ett öppet sinne och lite luft mellan låren så kan det dyka upp både det ena och det andra!
Man har ett liv och så länge man inte svinar allt för mycket så lev!!!!

Kram kram




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback