Telefonen och jag

Idag fick verkligen undertecknad rotation på arslet. Har lidit av en envis telefonskräck i några dagar och för den som inte har drabbats av det kan jag säga att det är en ganska jobbig åkomma. Man blir liksom paralyserad i både hjärna och handling och att använda telefonensom ett arbetsredskap kan liknas vid att bestiga Mount Everest, inte få dricka vin på en vecka, tvingas umgås med en humorbefriad person i 3 dagar eller varför inte kyssa en lama. Med andra ord är det vidrigt!
Nu är telefonskräcken över och jag är åter igen oövervinnlig och telefonen är min bästa vän. Pust!
Många trevliga besök är nu bokade och morgondagens stormöte i Göteborg är väl förberett och jag känner mig så satans duktig. Om jag nu bara kunde lära mig tyska över natten skulle lyckan vara fullbordad...

Nu väntar långpromenad med hårbollen, en gigantisk stryktvätt och dammsugning...
Åhhh, jag som bara vill ligga på divanen och lyssna på musik, navelskåda och dricka vin...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback