Gubbar

För att väga upp det hela lite så kan jag meddela att följande typ av män gillar jag inte:

Gubbar som sedan länge passerat bäst före datum med hästlängder.
Gubbar som älskar att höra sin egen röst.
Gubbar som tydligen är så otroligt trögfattade att de tvunget måste upprepa sig och mala, mala och mala...
Gubbar som tror revirpinkeri är ett sätt att visa att man är något.
Gubbar som är korta i rocken och har en liten penis är otroligt komplexfyllda och måste hävda sig konstant hela tiden.

Jag är skittrött på gubbar och arbetsveckan har bara startat, pust!

Kommentarer
Postat av: Alexandra



Va? Gillar du inte gubbar med PLÄP?

Postat av: Ymmot

Hej ! Glömde ju fråga hur det ligger till med fönstren ?

2009-08-04 @ 15:22:14
Postat av: Anonym

NEJ, jag gillar inte gubbar med PLÄP och mina fönster är fortfarande urskitiga!

Imorgon ska jag göra något åt fönstrena, alltså beställa putsning. Beträffande gubbarna har jag mer tänkt att de vid lämpligt tillfälle ska få träffa en riktig "she-devil".

Kram på er båda

2009-08-04 @ 18:50:25
Postat av: Anonym

Ser man om dom har små pittar???

2009-08-08 @ 17:39:19
Postat av: Anonym

Ja, man ser definitivt att de har små pittar. De gör i regel allt för att visa att det finns något att kalasa på i brallan. Bär oftast väldigt tajta illa sittande byxor i grenen och lägger gärna hela paketet inkl.kuddarna i ett och samma ben...allt för att försöka förstora det lilla som de oftast inte fattar att de har. En liten alltså...

2009-08-10 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback