Ärkesvin

I morse doftade det så otroligt gott ute. Att lite sömndrucken få komma ut i den fräscha morgonluften fyllde verkligen hela mitt inre med en skön känsla av frid och lycka. Vad jag blir glad när de känslorna väller över mig. Händer faktiskt oftare och oftare nu för tiden, eller så bejakar jag de känslorna mer nu.

Tagit på mig jordens trångaste kjol idag för att verkligen komma ihåg att inte stoppa något olämpligt i munnen.
Motivationen är på topp - och det är jävligt trångt i midjan!

Börjar bli lite nervös inför helgens tävling med den håriga prylen. Känner att ett moment inte är klart på långa vägar men jag måste få tävlingsrutin. Bra att vara lite nervös också för då är det ingen risk att tarmpaketet är i vila...För visst är det så att man helst ska äta som en höna och skita som en elefant.
Hade varit skönt att ha med sig någon som moraliskt stöd men få är de som fattar tjusningen med att siga upp i ottan för att "leka" lite med sin hund. När det sedan ska ske 20 mil bort (enkel resa), ja, det är då man blir betraktad som en fullblodsidiot.

Att bo ensam är inte så kul just nu med tanke på vad som fullkomligt dräller in så fort man öppnar altandörren. Allsköns konstiga insekter varvade med de vanliga äcklisarna - getingar och humlor. Fick in en humla i går kväll som hade storlek som en tennisboll (nästan iallfall..). Som tur är kom sonen hem och kunde rädda sin fjantiga mamma ur nöden.

Vidare närmar sig New York resan för de 3 små grisarna och med den en härjande svininfluensa...
Ska bli kul att  se hur det hela utvecklar sig. Oroar mig inte, för är det meningen att jag ska till Amerika, så lär jag komma dit, och är det inte meningen så tänker jag inte deppa ihop för det! Det ska mer till för att sänka det här lilla ärkesvinet!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback