Apoteket - min drugstore

Fullständigt bryt:
Ska handla på Apoteket och som vanligt finns det inte en endaste ledig "gratis" ruta för Apotekets kunder.
Får alltså parkera på en "ogratis" parkeringsruta. Precis när jag lagt i pengar och är på väg tillbaka till bilen med parkeringlappen så lämnar 2 bilar samtidigt Apotekets gratisrutor. Blir man förbannad eller!!!!!

Köpt på Apotekek - Renässans Pollen.
Ja, förmodligen uppfanns den här nässprayen under renässansen...
När man sprutat in vätskan rinner den rakt ut igen!!!! Varken särskilt snyggt eller behagligt. Vill jag ha snor på min överläpp fixar jag det själv tack!!!

Börjar nu bli så bekant med Apotekets personal att jag snart kan börja byta kakrecept med kassörskan. Varför är jag där så ofta? Måste dit idag igen (flourtabletter) men funderar allvarligt på att ta ett annat Apotek, börjar kännas lite för familjärt...

Härligt, härligt! Nu blommar Al och Hassel och om några veckor kan vi njuta av Björken. Hur mycket ska min stackars näsa utstå?

Ha en fin dag alla ni allergifria A-människor så kan vi andra fortsätta att lida....

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Det finns 3 apotek i Värnamo som man kan växla mellan (tips från en känd Nezerilmissbrukare sedan 12 år), känslan när Apotekspersonalen tittar och tänker, "nu igen", är inte speciellt kul.

2009-04-07 @ 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback