Rusligt trevliga dagar

Jaha, då har man lyckats igen...
Undrar om det är efter gingrogg nummer 2 eller 3 som man blir osynlig? Då ska vi komma ihåg att herr Vin var med under uppstarten och han lämnar sällan några slattar efter sig. Torsdagen var blöt, verkligen blöt - och dyr, oerhört dyr...

Med tanke på slipparna som i vanlig ordning är nerknölade lite här och där i både väska och plånbok så har förmodligen osynlighetsfasen inletts efter tolvslaget. Säkerligen var det i den svängen man trodde man var guds gåva till mannen också och frågan är - finns det verkligen någon överhuvudtaget som dansar bättre än jag?

Fredagen var lite tung i uppstarten men efter lite mat och en dusch samt en uppfriskande promenad så var man tillbaka i matchen och kvällen avslutades på ett väldigt behagligt sätt.

Lördag var det dags för 40-års kalas som visade sig bli ett bröllop också. Första gången jag har suttit i en kyrka lite sådär halvt vinrusig (vi inledde med förfest eftersom det var ett 40-års kalas vi var bjudna till). Ett mycket trevlig tillställning och i vanlig ordning har jag lämnat djupa klösmärken i bardisken - jag viiilll inte gå hem!!!

Idag söndag, pigg trots allt! Har tränat hund, kört motorcykel, jobbat lite och till och med lagat en nyttig och god kvällsmat.
Känner mig full av energi och nästa helg inleds tävlingssäsongen med den håriga prylen och det känns pirrigt och samtidigt väldigt kul såklart.

New York resan närmar sig också, likaså beslutsdax för jobbet i Malmö!
Det händer grejer hela tiden just nu och jag bär med mig samma känsla som jag gjort under ett flertal månader - jag är på väg till något nytt men kan inte ännu definiera vad det är. Känner mig ändå trygg i vetskapen att allt kommer att bli så bra.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jobb i Malmö???

Vad har jag missat???




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback