Nytt liv - repris från 1965

Gissa vem som har börjat ett nytt liv idag och ska gå ner i vikt? Personen i fråga har nu verkligen bestämt sig på fullaste allvar att nu jävlar ska det hända nåt! För säkerhets skull tillsammans med en annan person för bästa effekt - oj, vilka nya grepp man tar till...
Även om detta är en repris för kanske hundrade gången så har jag fortfarande ambitionen och målsättningen att det ska lyckas och det tycker jag är ganska imponerande. Att jag liksom inte tappar sugen eller verkligen inser hur otroligt korkad jag är som tror att jag kommer att lyckas, just den här gången. Men det ska jag, så det så!

(Född 1965 i oktober, började banta i november...)

Helgen har varit perfekt, solen har strålat från en klarblå himmel och näsan är så röd och fin.
Händerna höll sig iallafall i närheten av täcket...

Mycket bra hundar och en riktigt snygg dansk skyddsfigurant. Det råkade jag visst nämna för honom ungefär 17 gånger i fredags kväll...men vad fan, jag var ju bara orolig att han inte förstod svenska...
Är nöjd med hundens prestationer och nu är det bara att disciplinerat träna på.

I vanlig ordning lyckades man inte ta ett endaste kort men hoppas att någon annan gjort det.

Våren är en fantastisk tid och jag njuter i fulla drag. Finns egentligen ingenting jag saknar just nu - är det möjligt?

Ha en underbar dag och ta vara på varje minut!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback