New York

Skulle försöka vara lite rolig och lägga in en bild på en neger. Då googlade jag på negerbilder och vet ni vad som händer? Jo, jag får frågan "menar du djurbilder"? En del kan nog skratta åt detta och en del skrattar inte, jag kved...

Bilden jag var ute efter var helt enkelt sådan där gammal bild med ett svärtat ansikte med vita ögonvitor (ja, dom kan vara röda också - tro mig) och en vit mun. Gärna en sådan där liten basthatt på huvudet också och kanske en trumpet i handen. Skulle vara lite kul och säga att såhär ska jag se ut när jag besöker en gudtjänst i Harlem för JAG SKA TILL NEW YORK!!!!

22 dagar kvar...måste hinna lära mig prata amerikanska...

Nu ska jag strax bege mig till Malmö. Måste hinna lära mig prata skånska...

Ha en bra dag och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback