Blekinge - nu tar jag dig!

Min pilgrimsfärd går vidare...och denna helgen är det landskapet Blekinge som får njuta av mitt sällskap.
Ska INTE bränna upp ansiktet i solen och ska INTE bli för full och råka trassla in mig i fel kalsonger. Ska INTE heller äta för mycket onyttigt men däremot se till att få i mig en flaska eller två av ett gott vitt och snuskigt dyrt vin.

Sedan ska jag träna skydd med min håriga kompis. En hel helg med hunderi, glada människor, nya och gamla bekantskaper och fest! Mitt resesällskap går inte heller av för hackor - klart sevärd, trevlig och ingjuter en viss form av trygghet. Lite riddarstuket över honom faktiskt. Har dock lovat att freda honom mot eventuella horribla hundkvinnor och tycker det är bäst om han sover i min säng så inget oförutsätt händer...och på tal om händer så vore det nog bra om dom stannade på täcket...

Önskar en alla en trevlig helg och passa er för solen - att gå omkring och se ut som en gös i fejset har inte varit någon hit!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback