Att befinna sig i nuet

Tänk vad mycket underbart man missar för att man ínte befinner sig i nuet. Ikväll har jag varit oerhört fokuserad på att just befinna mig i nuet och jag går till sängs med en fantastisk bild på min näthinna.

Dessa män, åh vad underbara en del är. Inte i alla situationer men kan man plocka godbitarna så gör man det. Jag smygtittar bara lite och njuter för mig själv...

En åker, solsken och en man - en riktig man, som går ut ett spår till min hund. Ett långt spår också så jag hann verkligen glo mig mätt. Det blir man fan inte tjock av iallafall!

Nu ska jag krypa till sängs och försöka läsa lite till i New York-guiden. Har jag förresten nämnt att jag ska dit nästa vecka? Tralla lalla la...bara tanken gör mig så himla gla!
I New York finns det fler italienare än i Venedig och det är ju inte fy skam. Antar att det finns italienare som mäter mer än 150 cm och jag är ju lite galen i maffiosos så det bådar ju bara gott...

Nu ska den lilla rultan masa sig i säng och jag säger god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback