Vilken helg

Vilken underbar helg! Vädret har varit perfekt, en massa trevliga och roliga människor och en skyddsfigurant som hette duga! Jag säger bara Remmy Nielsen från Danmark. Vilken skyddsfigurant! I väntan på lite häftiga bilder på mitt håriga monster i skyddsarbetet så får ni hålla till godo med en bild från Sälen där vi var i våras.
Jag har en underbar hund och efter en sådan här helg med alla dessa duktiga människor som tävlat både SM och VM så känner jag mig så sporrad och motiverad. Nätverk är som vanligt ovärdeligt när det gäller ens egen utveckling och framgång och med alla dessa fantastiska människor som med glädje delar med sig av sina erfarenheter och sin kunskap så är det bara för mig att lapa i mig.
Jag håller på med världens absolut i särklass roligaste hobby - hundsport!



Ikväll ska den håriga prylen iväg på hundpensionat en vecka för matte och husse ska till Amsterdam och knarka lite.
Till helgen blir det Lund och titta på våra kompisar som spelar på puben Old Bull. Det här ska bli en bra vecka!

Ha en fin dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback